14.3.12

Summer schoes

Onderweg naar huis na een heerlijke drukke dag die echt te snel voorbij ging, poste ik straks op Twitter en Facebook; ''onderweg naar huis lekker bloggen!!!! maar waarover????''

Nou lieke hier zijn ze dan....SUMMERSHOES!!(Lieke vroeg hierom)

Wat staat er eigelijk nog op mijn lijstje? VEEL:-))
Over het algemeen ben ik best streng voor mezelf(ik hoor mijn vriend nu al lachen)wat betreft kleding kopen maar zeker wat betreft schoes! Ik heb liever een complete nieuwe outfit dan 1 nieuw paar schoenen voor hetzelfde geld.
Ik mag echt niet een kleur schoenen kopen als ik die kleur al in de kast heb. Dus dan kan ik al best veel skippen van mijn lijstje (dank zei Primark) Toen ik mijn BDay outfit vorige week aan het passen was kwam ik erachter dat ik geen goed stel hakken heb in een pastel tint en dus een bepaalde outfit niet kon dragen die aaf. De beige/creme hight heels konden ook echt niet meer(ja Meel die zijn mega afgetrapt)
Verder zou een stoer/sexy/apart festival laarsje nog een goede toevoeging zijn. Na 6 jaren lang liefde voor mijn indianen kelim en honderd jaar oude vintage booties is het nu echt tijd voor wat anders.
Maar ja wat heb ik deze echt nodig??.....UUU JA:-)

Hier de booties die ik al had opgeslagen op mijn computer omdat ze mijn hartje al hadden gestolen.
Gelukkig heb ik al gele high heels anders had ik niet naar deze van Nelly.com kunnen kijken. De zwarte met acryl hak van Zara zijn om gek van te worden maar ik heb al zwarte hakken:-((( Zo tof!!! Hoewel ik ze niet zo fijn vond lopen vind ik het echt balen dat ik die niet in mijn kast heb staan. Lisanne jij bent wel een gelukkige eigenares, lekker van genieten!!

To inspire!!!




1 opmerking:

  1. ahhh, die zwarte hakken met doorzichtige hak <3 ik hou echt van schoenen, maar ik kijk wel meer naar mijn hakken dan dat ik ze draag ;)

    BeantwoordenVerwijderen