11.3.12

To desire: Print wishlist

Ik weet niet wat het is maar als er een mooie print voorbij komt moet ik er even bij stilstaan om ervan te genieten!! Vroeger was er niet zoveel diversiteit in prints(ze kwamen in ieder geval niet in mijn dorpje aan)maar ook toen was ik hier al gek op.
Gelukkig worden de prints elk jaar mooier en aparter. Wel wordt ik er té hebberig van en dat is niet altijd een fijn gevoel.
Deze prints staan nog op mijn lijstje, maakt niet uit op welk item ze geprint zijn als ze deze zomer maar in mijn kast terecht komen hi.
Heb jij ook nog iets op jouw lijstje staan?




3 opmerkingen:

  1. die eerste rok en die laatste 2 tops/jurkjes, wauw!! Waarom moet ik dit nu zien, ik word hier alleen maar hebberiger van, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha ja erg he als je steeds zo hebberig wordt, ik ken het helemaal!!!!

    BeantwoordenVerwijderen