3.4.12

New stuf

Als het nieuwe jaar begint krijg ik extra veel koopzin, zin in de voorjaar/zomercollectie's waar ik veeeel blijer van wordt dan de winteritems.
Afgelopen maanden ben ik gaan "sparen" voor de zomercollectie, en het waren goeie maanden:-) door een paar goedkope sale items, kringloopscore's en een kortingsbon van mijn werk kon ik veel kopen voor weinnig, en daar hou ik van!!
In maart was ik jarig en ben toen goed verwend met kadobonnen en geld voor kleding. Daar geef ik het dan ook altijd echt aan uit, nee het verdwijnt echt niet op de grote hoop. Heel maart heb ik dus kadotjes voor mijzelf mogen kopen ZOOOOOO LEUK OM TE DOEN:-)!!!!!!!




Bijzonder is de groene basic van COS, de eerste basic sins jaren. Waar ik ook heel blij mee ben is de heerlijk wijde Zara flary in een geweldige kleur voor 9,95! Zoiets stond al lang op mijn lijstje.
De jurk/top met baviaan vind ik echt geniaal dit is mijn beste koop van 2012 tot nu toe. Sieraden koop ik normaal niet zo heel veel, waar ik de afgelopen maanden last van had weet ik ook niet....

Oja enne bij deze heb ik een broeken/rokken koop verbod!!

4 opmerkingen:

  1. wat een leuke aankopen, die broek is echt heel erg gaaf! Ik kan niet wachten tot ik weer zomerkleren kan gaan kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben nu al een tijdje opzoek naar die jurk! Mag ik weten waar je die vandaan hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. NATUURLIJK!! Romwe, volgens mij is hij uitverkocht maar ik heb meerdere van dit soort jurkjes voorbij zien komen. Suc6 met scoren!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh jeetje, wat balen! Toch bedankt! X

    BeantwoordenVerwijderen