17.5.12

Crea bea: Tie-Dye&To cut

Afgelopen zaterdag had ik een heerlijk aan rommel dagje, dit komt niet vaak voor doordat ik onze weekenden altijd proppie vol zitten. Altijd gelukkig wel met leuke dingen maar daardoor is er minder tijd voor girly things zoals een knutsel frutsel daggie. Afgelopen zat was wel z'n dag, bob was een wkd weg met de boys en ik had zaterdag niets op de planning, nu had ik eindelijk de tijd en de rust om de crea bea uit te hangen. 1:Maat 40 kringloop shirt in model geknipt 2:De mouwen van een oud jacky afgeknipt(die al in de rommelmarkt doos zat)3: En een paar items in de bleek gestopt ala Tie-Dye, en dat is zeker niet de laatste keer! Zo zo simpel en leuk omdat je jouw oude kleding zo een tweede leven geeft en het kost bijna niets:-) Op Facebook en Twitter posten ik al wat foto's en binnenkort natuurlijk te outfit van top top teen te zien in een nieuwe :''My style'' maar hier alvast het resultaat. To inspire, het is aan te raden!!
Hoe? Vul de emmer iets meer als de helft met lauw water aangevuld met een liter bleek, paar uurtjes wachten en klaar:-) Ga je voor Tie-Dye dan heb je ook nog elastiekjes nodig. Hoe je dat dan bevestigd weet je misschien nog wel van vroeger, zo niet....YOU TUBE!

1 opmerking: