6.10.12

By Danie designer vintage sale


Afgelopen zondag ben ik samen met Lonneke gaan shoppen bij de vintage designer sale van Danie Bless. Terwijl onze mannen genoten van al het lekkers te drinken en te eten bij de Harbourclub gingen Lon ik ik helemaal los. Super leuk en wat vooral HEEEEL fijn was, was dat we via Grazia een uurtje pre shoppen gewonnen hadden. Dus we stonden net op het nippertje voor de deur vol goede moed om toppers te scoren. De strategie was zelfs al besproken in de auto........



Waar waren we naar op zoek, wat mochten we niet kopen van onszelf, samen winkelen of apart etc etc. In ieder geval: We waren er meer dan klaar voor! 2,5 uur binnen geweest en de laatste 1,5 waren echt hel, een gekkenhuis! Prachtige designer items maar ook de leukste H&Mmetjes. Je moet natuurlijk wel geluk hebben dat het net jouw maat. Ik vond veel items nog steeds te duur, ik koop namelijk liever goedkopere items en dan lekker veel . Mijn score voor deze dag: pailletten jurk, Avalon blouse(nieuw), bordeaux corduroy flary, bordeaux lederen shortje en een paarse met zilverdraad pantalon voor samen 195 euries. De afspraken (met mezelf) heb ik allemaal compleet genegeerd. Die luidden namelijk: Geen bordeaux, geen onderstukken en alleen echte toppers. De blouse en de jurk zijn in elk geval zeker toppers! Beetje baalde ik van een broek die ik niet heb kunnen scoren, en waar ik wel voor op pad ging maar helaas. Ook Lonneke ging helemaal los en ging met twee tassen naar huis. Afgelopen week ging ik al naar huis met een gevulde H&M tas dus nu is het echt ff afgelopen met kopen. Alle items zijn natuurlijk binnenkort te zien op mijn bloggie. Kortom een geslaagde daq voor ons en onze mannen, iedereen blij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten