28.12.12

Feather skirt

Zara skirt-H&M blazer-V&D clutch-Gina Tricot necklace
Dit rokje kocht ik 6 jaar geleden bij Zara. Ik zag hem van een afstand hangen. Gelijk wist ik het. Dit wordt mijn kerstoutfit. Super veel plezier heb ik er van gehad, en nog! Hij wordt wel minder mooi doordat ik veren verlies door het dragen, zitten en dansen. Met een personeelsfeessie stond hij zelfs even in de fik. Als je ooit een betaalbare versie ziet, Let me know! Zo vaak al gedragen maar ben er nog lang niet klaar mee. Leuk met een stoer print shirt, knitwear of zomers etnisch gestijld met veel houten sieraden. Zoals hier.

1 opmerking:

  1. super toffe outfit. Dat rokje, die blazer en de ketting: allemaal mijn ding!! De oorbellen zijn binnen, dank je wel, ze zijn super mooi;)

    BeantwoordenVerwijderen