8.12.12

Hair to the side



Zo veel als ik verander van kledingstijl zo weinig doe ik de laatste jaren met mijn haar. Kleuren is nooit het probleem. Van rood, bruin tot zelfs zwart maar voorlopig zeker blond! Model in mijn haar knippen?? nee weinig diversiteit, altijd weer die puntjes knippen en 'thats it'. Een half jaartje geleden had ik nog wel een pony, waar ik erg blij mee was(daar waren de meningen trouwens wel erg over verdeeld) Ik vond het echt een versterking van sommige outfits. Na 2 jaar dacht ik ook ff dat ik het niet meer leuk vond:-)Nu de pony er bijna bij is gegroeid mis ik hem nog steeds. Voordeel is wel:

dat ik mijn nep haar in kan. Dit vond ik in combinatie met de pony namelijk niet mooi. Ik speel wel met mijn kapsel. De knot is er al mijn hele leven, puur praktisch en lekker eigenwijs en natuurlijk mijn hoedenverslaving die in de pubertijd begon. Ook vaak om praktische redenen hoor. Het juiste kapsel bij een bepaalde outfit is net zo belangrijk als de juiste schoenen! Zo kan een vlecht een lederen jack met biker boots de look perfect afmaken. Of een blouse die net even wat leuker uit komt als je een knot draagt. Dit kapsel op de foto's is niets nieuws maar blijft leuk, en net ietsje anders dan "gewoon" los. Kort scheren is natuurlijk het aller aller leukst maar ik, als angsthaas, vind dat te definitief. Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten