3.1.13

2012: part 1


Poe poe alweer een nieuw jaar. Ik ben zo'n type dat daar moeite mee heeft. De tijd gaat zo snel en dat vind ik een beetje eng. Vind het ook een heerlijke tijd hoor! Heerlijk samen zijn met vrienden en familie. Gelukkig is het na deze maand (voor mijn gevoel)wel weer snel voorjaar. Dat is dan wel weer fijn aan de tijd die zo snel gaat:-)
Jee tja afgelopen jaar is voorbij gevlogen. Het jaar van echt gesetteld in ons verbouwde huisje, huwelijksfeesten van speciale vrienden, een vriendin die moeder werd, nieuwe job, mijn eerste Fashionweek, bloggen voor FollowFashion en eindelijk de aanschaf van een spiegelreflexcamera. Als digibeet zorgde ik er dit jaar voor dat mijn blog er mooier uit kwam te zien. Nog lang niet die dikke tien, maar goed. Het jaar van onzekerheden over mijn blog. Frustratie in mijn hoofd, niets van die computer begrijpen, en doe ik het wel goed, wat willen de volgers zien of wat juist niet. Het is heel raar om nooit te weten wat jullie denken. Einde van het jaar ontmoette ik de lovely Peronne. Waar ik heel blij mee ben. Hoe professioneel zijn haar foto's, JOEPIE . Als ik de outfit post hierboven zie is het net alsof ik soms naar een vreemde kijk. Zo raar. Met sommige sets ben ik.........

echt niet meer blij. Maar dat is volgens mij normaal. Mijn smaak ontwikkelt zich wel door de jaren heen. Door er veel mee bezig te zijn en rond te kijken wat er allemaal te koop is. Bijna nooit meer miskopen. Ik ben echt een bewuste koper geworden. Ik geniet nog steeds maximaal van het bloggen en van alles wat er allemaal bij komt kijken. Nog een reden waarom ik baal dat de tijd zo snel gaat. Voor alle leuke dingen heb je tijd tekort. Ik hoop voor 2013 dat mijn blog gaat groeien in look en volgers. Wil jij mij officieel volgen? Meld je dan hier HIER aan, dan maak jij mij heel blij.
Vul je Email en een wachtwoord in. En ik heb er een volger bij:-) Met het wachtwoord kun je inloggen om alle bloggers die jou inspireren onder 1 dak te volgen, lekker efficient:-) Als je dit niet wilt doe je dit lekker niet maar heb ik wel een volger erbij hihi.
HIER nog een keer de link. Super bedankt als je dit wilt doen!
dikke dikke knuffel van mij!!

4 opmerkingen:

  1. Hi Debbie!

    Ondanks dat ik jouw blog al tijden volg was ik nooit aangemeld bij Bloglovin...Maar het is zo handig! Bedankt voor je fijne tip dus!

    Ik volg veel blogs, maar jouw blog is toch zeker een van mijn favorieten. Toegankelijk, heerlijke persoonlijke en kleurrijke stijl met betaalbare kleding. Love it! Het afgelopen jaar heb je echt een groei doorgemaakt en wat is de nieuwe header met foto gaaf!

    De samenwerking met Peronne werpt vruchten af:) Ik ken haar nog als kleine meid omdat mijn moeder haar oppas was een paar jaren. Leuk om te zien dat zij zich zo heeft ontwikkeld:)
    Keep on the good work! Liefs Lisanne



    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wow Lisanne. Super jou reactie:-) bedankt!! dikke dikke knuf voor jou!!!

      Verwijderen
  2. hi gorgeous! I found you blog through instagram, and I just LOVED it! I'm in love the way you play with colors and prints! So cool:)
    From now on I'm following you via twitter, GFC and fashiolista!
    İf you like my blog you can follow me too, I'd like that:)
    here's mine:
    http://styleglaze.blogspot.com
    kisses
    have a happy new year!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaa lovely. You make me smile:-) i check your blog NOW..

    BeantwoordenVerwijderen