2.2.13

Annayake

Make-upjes vind ik altijd zonde van het geld. Ik reken altijd in "truitjes" en dan is de keuze snel gemaakt. Deze mascara is € 29,25 (oeps!) Ja dat is een erg mooi truitje. Toch ben ik sinds kort verkocht. Zoals mijn vriendinnen al zeiden. Zooo fijn, gaat zoo veel langer mee en heeft een zooo veel mooier resultaat. Heb er inmiddels meerdere geprobeerd maar dit is echt mijn nr. 1. Chanel intense op nr. 2. Mijn vriendinnen hebben Lancome op 1 dus ook hierin verschillen smaken blijkbaar ook. Om je even een idee te geven: Van mijn uitgavepatroon voor verzorging. Lidl dagcreme en een bruin potloodje van de kruitvat die ik voor wenkbrauwen en ogen gebruik. Met uitgaan en de foto's op mijn blog gebruik ik wel foundation, poeder en oogschaduw (en fotoschop:-)). Al deze spulletjes "moeten" zo goedkoop mogelijk omdat er dan meer geld over is voor "truitjes" Helaas wordt mijn huid ouder en vooral dus rimpeliger. Na een meiden make-up middag met een visagist ben ik ook over stag gegaan voor een "goede" foundation. Na deze dure maand ga ik het toch ook maar aanschaffen. De opmerking van mijn vriendinnen "Kun je er leuk uit zien maar met een oude kop staat het nog niet mooi" vond ik een goede reden. Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten