31.5.13

Looking back 2011/2012

In mijn vorige terugblik schreef ik over hoe mijn smaak door de jaren heen is veranderd. Door veel met fashion bezig te zijn en doordat ik ouder wordt veranderd mijn smaak. Ik was altijd erg zoekende maar steeds meer ontdek ik wat ik mooi vind. Ik hou van veel soorten stijlen. Nadeel van zoveel stijltjes leuk vinden is dat ik veel te veel leuks zie, en ik kan erg slecht keuzes maken. Ben echt een twijffelkont, zo erg ken ik ze niet. Voordeel; weinig miskopen omdat ik goed nadenk wanneer ik iets koop. Toch als ik terug kijk heb ik veel kritiek op mijn outfits. Ouder worden heeft ook een flink aandeel in het veranderen van mijn smaak. Met mijn vriendin sprak ik over of iets nog wel of niet kan dragen op een bepaalde leeftijd. Ik denk dat alles altijd kan! Er zijn geen regels of wetten hiervoor. Wel meningen. Die zijn er genoeg. Gelukkig door al die smaken is iedereen anders gekleed. Iemand anders mag dan ook niet bepalen wat wel kan of wat niet!! Je moet je kunnen kleden hoe leuk jij dat zelf vind. En niet omdat iedereen iets anders vind. Je vooral niet inhouden. Het leven is daar veel te kort voor en de mode veel te leuk! Makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het. Ik zeg het wel leuk maar duurde jaren dat ik zover was. En nog hou ik mezelf weleens in, zonde eigenlijk. Ik hou niet zo van verandering in het algemeen, wel in fashion. Wanneer mensen in de trends vd jongere jaren blijven hangen vind ik het wel een beetje ouderwets. Natuurlijk ook geen probleem maar een beetje zonde. Er is zoooo veel moois te koop. Elk seizoen is er weer zooooveel vernieuwing. Tja dat is ook de reden voor mijn shopverslaving:-)

1 opmerking: