9.6.13

Festival outfit: weather proof


H&M Fringe top, hat-Zara jacket-Andy&Lucy short-RayBan sunnie-Vintage bag-Invito schoes
Toen de plastic ‘zweet” poncho s'avonds aan ging omdat het met bakken uit de lucht kwam vallen, vond ik dat niet eens zo heel erg. Ben zo blij dat we ons eerste festival de hele dag droog hebben gehouden. Er was de hele dag regen voorspeld. Achteraf had ik nu wel liever voor een andere outfit gekozen. Mijn uitgangspunten: Deze Invito boots(waar de avond daarvoor nog snel de blub van het vorige festival werd afgeveegd)gaan altijd mee naar een festival waar veel regen wordt verwacht. Zo gaan mijn goede laarzen niet naar de maan. Samen met dit shortje, die had ik nieuw "dus daar had ik zin in" vormde dit de basis voor mijn outfit. Hoed op, om mijn haar en make-up te beschermen tegen de regen en Go! Ik was er redelijk snel uit deze keer. Voor de verandering heerlijk! Natuurlijk wel een week van de voren al bedacht. Zo voorkom ik stress in de ochtend voor het feest! Heb jij jouw outfits ook al klaar? Suc 6 met het uitzoeken!! XX

1 opmerking:

  1. Erg mooi, die eerste top is super leuk! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen