23.7.13

Peronne's assignment



Alle kleding & accessoires van H&M(behalve roze Zara clutch & 2nd hand pailletten top).Peronne maakt af en toe prachtige foto's voor mijn blog. Deze keer was de shoot bedoeld voor haar studie. De outfits en de poses moesten wat heftiger en vooral met veel kleur. Op een hectische zaterdag ochtend na dat ik van de vuilnisbelt terug kwam gingen we aan de slag (wij zijn met de tuin bezig en na het slopen van een oude schuur moesten we erg veel afval kwijt) Keiiii goor ......maar even daarna keiiiii eng. "Echt" poseren voelt zo ongemakkelijk. Heel vaag maar je bent bang dat je het te overdreven doet...... maar dat moet juist. Super moeilijk! Gelukkig kreeg ik van te voren een paar voorbeelden te zien, maar dan nog is het bijna niet te doen. Haha! Lachwekkend gewoon. Na een paar keer oefenen ging het gelukkig beter. Als ik bij andere bloggers bekijk hoe professioneel het eruit ziet als je afwisselend poseert dan wil ik dat ook zooo graag. Hoop dat jullie niet zo kritisch zijn. Ik durf dat niet zo goed. Ik ga zeker mijn best doen als ik voor Peronne d'r camera sta. Xx

1 opmerking:

  1. heel tof! Zeker die tweede foto, echt super. En de kleuren knallen lekker, vooral het neongeel. Oh en wauw, die vintage top is prachtig <33

    BeantwoordenVerwijderen