11.9.13

Festival outfit

Zara, kimono&blouse-Shoes Bob en ik gingen samen naar Loveland festival. Daar geniet ik zo ongelofelijk van! We kunnen heel goed feesten samen. Onze eerste date (7jr geleden)dansten we tot in de vroege uurtjes. Ik wist het gelijk: dit is mijn man! De outfitstress die ik voor onze eerste date had, was er nu ook weer. Niets nieuws want die stress is er altijd. Het uitzoeken van een festival outfit moet ik echt niet op het laatste moment doen, zonde van de ochtend. Op de dag van een festival word ik altijd zo blij als een kind wakker. Stress is dan zonde van dat gevoel.....en toch doe ik het elke keer weer. Ik postte op Instagram een paar outfits omdat ik zelf niet kon kiezen en geen tijd had voor een doorpassessie. De twee winnende sets waren met een leren jackie. Het werd mooi weer. Gelukkig, maar de outfits waren niet leuk zonder dat leren jackie dus er moest toch nog wat anders komen op het aller laatste nippertje. Pffff.. en dan kun je niet meer denken....door alles over en bij elkaar te combineren kwam ik op verschillende outfits uit. Elke keer snel naar beneden hollen om daar Bob de uiteindelijke beslissing te laten nemen. Dus kwam het uiteindelijk toch weer goed. Xx

1 opmerking:

  1. Dit vind ik echt heel gaaf!! <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen