3.9.13

Self tanning

Ik geef het minimale uit aan verzorging. Lidl dagcreme en daar houdt het wat betreft crêmetjes mee op. Ik heb er geen geduld voor om mijn lijf, handen etc in te smeren. Ook vind ik het zonde van het geld. Koop liever kleding. Waar ik met liefde geld aan uit geef, is zelfbruiningscreme. Je kunt wel zeggen dat dat een verslaving is. Ik heb een witte huid van nature. Daardoor zie je er al snel pips uit. Door een tintje zit alles beter. Je haar, make up en je kleding. Je huid wordt egaler dus foundation is helemaal niet meer nodig. Zelfs rimpels vallen minder op. Ik smeer me een ongeluk. Na het testen van meerdere merken is L' oreal al jaren mijn grote nummer 1. Totdat ik van mijn vriendin laats de magic drops van Lancaster kreeg (Douglas 25€). Ik was meteen verkocht. Die gebruik ik nu voor mijn gezicht. Super mooie natuurlijke bruine kleur en smeert lekker weg. L'oreal gebruik ik voor mijn lijf en koop je bij de DA voor 13€. Goed uitsmeren is erg belangrijk!! Net als je handen wassen na gebruik. Pas op dat er geen druppels in je haar grens en wenkbrauwen blijven hangen. Enne vergeet je nek en oren niet een beetje mee te pakken!! XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten