9.10.13

Printmix: dots and leopard

Ik ben gek op contrasten. Of wel: Uitersten van stijlen, materialen en kleuren combineren. Dit kan in mijn huis zijn, of met mijn garderobe. Dit schattige blousje wordt door het leer(oké, nep leer) een stuk pittiger. Op een jeans zou ik het veel te gewoontjes vinden. Oeps!!! Dat had ik gisteren gewoon aan. Spreek ik mezelf dus tegen!! Ik dwaal weer eens af, sorry... Zwart-wit prints matchen fantastisch met een goed panter printje. Zorg wel dat het grove prints zijn. Dit zorgt voor contrast en is minder druk dan fijne prints. Die lopen namelijk al snel in elkaar over. Het lijken dan geen twee items, maar wordt het 1 drukke bedoeling. Wanneer je print mixen net ff te ver vind gaan, kies dan voor een print in je tas, sjaal of ceintuur. Vorig jaar maakte ik een "How to wear" voor Follow Fashion over prints mixen. Nieuwsgierig??? Check hier de 10 looks.Hier! P.S. Gisteren droeg ik dit bloesje met een maxi oversized olijf kleurig vest en een paarse hoed. (Dan vind ik het blousje toch wel leuk op denim:-) kus kus!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten